جهش قیمت آهن متوقف شد

جهش قیمت آهن متوقف شد

با نزدیک شدن به پایان هفته شاهد فروکش کردن نوسانات التهابی در برخی از زیرمجموعه‌های بازار آهن داخلی بودیم به این صورت که بسیاری از مبادی فروش به اصلاح قیمت آهن آلات اقدام کردند و شماری از کارخانه‌ها ثبات قیمت داشتند.

بازار ارز نیز روز گذشته به صورت جزئی اصلاح شد و شاهد نوسانات نرخ دلار در بین دو کانال ۵۸ و ۵۷ هزار تومان بودیم اما نهایتا در پایان روز قیمت دلار روی ۵۶ هزار و ۲۰۰ تومان بسته شد.

بررسی نوسانات روزانه قیمت آهن

روز گذشته شاهد عقب‌نشینی بسیاری از مبادی فروش آهن بودیم و در بازار میلگرد که پیشگام نوسانات در سایر محصولات بازار اهن است، حدود ۲ هزار تومان اصلاح قیمت داشت به طوری که شاهد ریزش ۱۰ درصدی بازار میلگرد بودیم.

پیشنهادات قیمت میلگرد آجدار عمدتا بین ۲۸ هزار و ۵۰۰ الی ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان گزارش گزارش شد که بیانگر کاهش ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومانی نرخ این محصول بود است، در این بین قیمت میلگرد راد همدانو سیرجان افزایش ۱۰۰ تومانی داشت و برخی نیز تغییر قیمت نداشتند.

بازار آهن که این روزها به بی‌ثبات‌ترین و آشفته ‌ترین بازار تبدیل شده و تغییر قیمت محسوسی در این بازار رخ نداد. نکته قابل توجهی که مشاهده شد افزایش قیمت تیراهن سایز ۱۶ در مقایسه با سایز ۱۸ این محصول بود که به نظر می‌رسد علت آن کمبود این سایز یا ایجاد کمبود مصنوعی در بازار است. مثلاتیرآهن 16 ذوب آهن  اصفهان ۸ میلیون و ۴۰۰ گزارش شد درحالی که تیرآهن ۱۸ شاخه‌ای ۸ میلیون و۳۵۰ تومان بود.

* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
کلیه محتوای این سایت متعلق به مجموعه زمان فولاد شرق میباشد.
دنبال کننده ما باشید :